تحقیق بررسی دانش‌آفرینی در سازمان‌های رسانه‌ای با استفاده از مدل نوناکا

به وب سایت خود خوش آمدید فایل قابل دانلود شما در مورد تحقیق بررسی دانش‌آفرینی در سازمان‌های رسانه‌ای با استفاده از مدل نوناکا می باشد و پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
تحقیق بررسی دانش‌آفرینی در سازمان‌های رسانه‌ای با استفاده از مدل نوناکا

تحقیق-بررسی-دانش‌آفرینی-در-سازمان‌های-رسانه‌ای-با-استفاده-از-مدل-نوناکا

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی دانش‌آفرینی در سازمان‌های رسانه‌ای با استفاده از مدل نوناکا،
در قالب Word و 110 صفحه و قابل ویرایش.


========================================================
تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir
========================================================


تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.


قسمتهایی کوتاه از متن:

چکیده
دانش‌آفرینی یا مدیریت دانش مشتمل بر طیفی از استراتژی‌ها و الگوهای اجرایی است که در یک سازمان بمنظور شناسایی، خلق، ارائه ، متمایز ساختن و قادر ساختن پذیرش بینش‌ها و تجربیات مورد استفاده قرار می‌گیرد. چنین بینش‌ها و تجربیاتی دانش را شکل می‌دهد که می‌تواند هم در اشخاص و یا در سازمان‌ها به عنوان رویه‌ها و یا الگوهای اجرایی قرار داشته باشد. با توجه به اینکه دانش‌آفرینی به عنوان رمز بکارگیری دانش و ایجاد مزیت رقابت‌پذیری در کلیه سازمان‌ها و همچنین سازمان رسانه‌ای محسوب می‌گردد، این تحقیق به بررسی دانش‌آفرینی در سازمان‌های رسانه‌ای می‌پردازد. مساله اصلی در این تحقیق، دانش‌آفرینی در سازمان‌های رسانه‌ای با استفاده از مدل نوناکا می‌باشد که به صورت خاص خبرگزاری ایسنا را هدف قرار داده است.
هدف اصلی این تحقیق تعیین وجود یا عدم وجود ساز و کارهای مرتبط و کارآمد جهت تحقق ارکان این مدل و همچنین تعیین تحقق‌پذیری این مدل در یک سازمان رسانه‌ای (خبرگزاری ایسنا) بود. پژوهش حاضر براساس ماهیت و روش، تحقیقی توصیفی است که بصورت پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری تحقیق شامل تمامی خبرنگاران شاغل در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بود و با توجه به محدود بودن جامعه آماری در این تحقیق، تمام شماری صورت گرفت. به منظور جمع آوري داده های خام و تجزيه و تحليل آنها از پرسشنامه استفاده شد.
در فصل نهایی، به پرسش هاي پژوهش بر اساس آزمون فرضيه ها جواب داده شد که بر طبق آنها فرضیه اصلی تحقیق مبنی بر انطباق فرآیند دانش آفرینی در خبرگزاری ایسنا با مدل دانش آفرینی نوناکا تأیید قرار نگرفت. همچنین نتایج مرتبط با آزمون فرضیه های فرعی دوم، سوم و چهارم نشان داد که در فرآیند دانش آفرینی در خبرگزاری ایسنا، فرآیندهای بیرونی سازی، ترکیب و درونی سازی وجود ندارد.


فهرست مطالب تحقیق بررسی دانش‌آفرینی در سازمان‌های رسانه‌ای با استفاده از مدل نوناکا به شرح زیر میباشد:
فصل اول: کلیات تحقیق    1
1-1) بیان مسأله    2
1-2) اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق    3
1-3) گزاره های تحقیق    4
1-3-1) اهداف تحقیق    4
1-3-2) سوال های تحقیق    4
1-3-3) فرضیه های تحقیق    5
1-4 )شرح واژه ها و اصطلاحات بکار رفته در تحقیق    5
فصل دوم:پیشینه تحقیق و مبانی نظری    7
2-1) دانش    8
2-1-1) داده، اطلاعات و دانش    8
2-1-2) انواع دانش سازمانی    15
2-1-3) منابع دانشی سازمان    20
2-1-4)  خصوصیات دانش    20
2-2) مدیریت دانش    21
2-2-1) تعاریف مدیریت دانش    22
2-2-2) عناصر مدیریت دانش    24
2-2-3) دسته‏بندی ابزارهای مدیریت دانش    25
2-2-4) مدیریت دانش و سازمان یادگیرنده    26
2-2-5) سازمانهای دانش محور    29
2-2-6)موانع توسعه مدیریت دانش    33
2-2-7) دلایل موفقیت مدیریت دانش    34
2-2-8) مبانی نظری مدیریت دانش    35
2-2-9)مدل های مختلف مدیریت دانش    40
2-3) پژوهش های مرتبط با تحقیق    54
2-3-1) تحقیقات مرتبط داخلی    54
2-3-2) تحقیقات مرتبط خارجی    58
2-4) چارچوب نظری تحقیق    62
فصل سوم:روش شناسی تحقیق    67
3-1) روش تحقیق    68
3-2) جامعه آماری    69
3-3) روش نمونه‌گيري    69
3-4) روش و ابزار گردآوری اطلاعات    69
3-5) اعتبار (روایی) پرسشنامه    71
3-5-1) اعتبار (روایی) محتوا    71
3-6) پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه    71
3-7) روش تجزیه و تحلیل اطلاعات    72
فصل چهارم: یافته های تحقیق    73
4-1) ویژگیهای جمعیت شناختی    74
4-1-1) جنسیت خبرنگاران    74
4-1-2) سن خبرنگاران    74
4-1-3) سطح تحصیلات کارکنان خبرگزاری    75
4-1-4) سطح سازمانی کارکنان خبرگزاری    76
4-1-5) سابقه شغلی کارکنان خبرگزاری    77
4-2)آزمون فرضیات تحقیق    78
4-2-1) فرضیه اصلی    78
4-2-2) فرضیه های فرعی    79
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها    83
5-2) پاسخ به پرسش های تحقیق    85
5-3) پيشنهادهاي تحقيق    88
5-3-1) پیشنهادهای کاربردی    88
5-3-2) پيشنهادهایی برای تحقیقات آتی    89
5-4) محدودیتهای تحقيق    89
منابع    90


پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: تحقیق بررسی دانش‌آفرینی در سازمان‌های رسانه‌ای با استفاده از مدل نوناکا منابع دانشی سازمان مدیریت دانش و سازمان یادگیرنده مدل های مختلف مدیریت دانش پروژه بررسی دانش‌آفرینی در سازمان‌های رسانه‌ای با استفاده از مدل نوناکا پایان نامه تحقیق بررسی دا

مطالب مرتبط

تحقیق بررسی دانش‌آفرینی در سازمان‌های رسانه‌ای با استفاده از مدل نوناکا


مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوهای ارتباطی وسازگاری اجتماعی زوجین (فصل 2 پایان نامه)

پایان نامه و رساله معماری طراحی مهدکودک

ادبیات نظری و پیشینه پژوهش مفهوم شخصیت و خلاقیت(فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شیوه ها و سبکهای فرزند پروری (فصل 2)

پکیج تضمین شده آزمون مشاوران حقیقی نظام صنفی رایانه ای کشور رتبه 3 با تضمین بازگشت کل مبلغ

دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی مدرسه معماری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری(فصل دوم)

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق میل به یادگیری و فهمیدن (فصل دوم)

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ویژگی های کیفیت خدمات و رضایت مشتری

مبانی نظری و پیشینه نظری خلاقیت شغلی کارکنان (فصل دوم پایان نامه)