تحقیق بررسی آموزش و اثربخشی سازمانی در شرکت های تولیدی با توجه به نقش تعدیل گر فرایند مدیریت دانش

به وب سایت خود خوش آمدید فایل قابل دانلود شما در مورد تحقیق بررسی آموزش و اثربخشی سازمانی در شرکت های تولیدی با توجه به نقش تعدیل گر فرایند مدیریت دانش می باشد و پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
تحقیق بررسی آموزش و اثربخشی سازمانی در شرکت های تولیدی با توجه به نقش تعدیل گر فرایند مدیریت دانش

تحقیق-بررسی-آموزش-و-اثربخشی-سازمانی-در-شرکت-های-تولیدی-با-توجه-به-نقش-تعدیل-گر-فرایند-مدیریت-دانش

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی آموزش و اثربخشی سازمانی در شرکت های تولیدی با توجه به نقش تعدیل گر فرایند مدیریت دانش،
در قالب Word و 123 صفحه و قابل ویرایش.

========================================================
تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir
========================================================

تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.


قسمتهایی کوتاه از متن:

چکیده
تحقیق حاضر با هدف تعیین بررسی رابطه آموزش مهارت و اثربخشی سازمانی در شرکت های تولیدی شهرک صنعتی رشت با توجه به نقش تعدیل گر فرایند مدیریت دانش انجام شده است.روش تحقیق حاضر توصیفی بوده  و از نظر هدف کاربردی محسوب می شود. جامعه آماری این تحقیق شامل شرکت های تولیدی شهرک صنعتی رشت  بوده و شیوه نمونه گیری دراین تحقیق به صورت غیر احتمالی در دسترس است که 103 شرکت به عنوان نمونه ، از جامعه آماری تحقیق حاضر انتخاب شد. روش جمع آوری اطلاعات در این تحقیق میدانی وابزار آن پرسشنامه می باشد. جهت اثبات روایی پرسشنامه از روش روایی محتوی وجهت تعیین پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید. جهت آزمون فرضیه های تحقیق از روش  همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی چندگانه  استفاده شد، که در نهایت تمامی فرضیه ها تائید شدند.

مقدمه
عصر حاضر را می توان عصر مدیریت نامید؛ چرا که مدیران در این عصر بایدتغییرات را مدیریت کنند و تغییر تنها واقعیتی است که می توان به آن توجه کرد. دراین عصر همه چیز از جمله مفاهیم، ارزش ها، روش ها و فرآیندها در حال تغییرهستند. به عبارت بهتر، محیط کنونی سازمان ها به گونه ای است که تغییر و عدم اطمینان به تنها عنصر اساسی و ویژگی کارکردی آن تبدیل شده است. در این محیط که تحت تأثیر رفتار انسانی بوده و تغییر در نیازها به طور مستمر اتفاق می افتد، موفقیت سازمان ها در گرو شناخت محیط و رفتارهای پیرامون سازمان است. در این جهت، بی شک سازمان ها و مدیرانی به موفقیت و اثربخشی دست خواهند یافت که علاوه بر شناخت محیط، کارکردها و ویژگی های درون سازمانی خود را نیز برای رویارویی با تغییرات آماده سازند (آقائی و همکاران، 1390). هدف اصلی تمام سازمانها ارتقا اثربخشی و کارایی است. امروزه توجه به کیفیت فعالیتها باعث تقدم اثربخشی وکارایی گشته است (رضایی صوفی وهمکاران، 1391). در واقع اثربخشی مقصدی است که تمام تلاش های سازمانی در راستای رسیدن به آن صورت می گیرد و آن پدیده ای چند بُعدی است که در تحلیل و بررسی آن باید به ابعاد و عوامل سازمانی و ساختاری و انسانی به صورت همزمان توّجه شود. در زمینه عوامل مؤثر بر اثربخشی سازمانی تحقیقات متعددی صورت پذیرفته و نتایج مختلفی نیز حاصل گردیده است ( الوانی و همکاران، 1387). این تحقیق نیز به دنبال بررسی رابطه آموزش مهارت های کارکنان بر اثربخشی سازمانی در شرکت های تولیدی شهرک صنعتی رشت با توجه به نقش تعدیل گر فرایند مدیریت دانش می باشد. در این فصل ابتدا به بیان مسأله و ضرورت و اهمیت تحقیق پرداخته خواهد شد و سپس پیرامون چارچوب نظری تحقیق، اهداف، سوالات و فرضیه های تحقیق مطالبی عنوان می گردد. و در انتها با تعریف نظری و عملیاتی متغیرها و بیان قلمرو تحقیق این فصل پایان می پذیرد. 


فهرست مطالب تحقیق بررسی آموزش و اثربخشی سازمانی در شرکت های تولیدی با توجه به نقش تعدیل گر فرایند مدیریت دانش به شرح زیر میباشد:
چکیده:    1
فصل اول : کلیات تحقیق
1-1) مقدمه    3
1-2)بیان مساله    3
1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق:    6
1-4) اهداف تحقیق    7
1-5) چارچوب نظری تحقیق    7
1-6) فرضیه ها    8
1-7) تعریف نظری و عملیاتی    8
1-7-1)اثربخشی سازمانی:    8
1-7-2) آموزش مهارت:    9
1-7-3) فرایند مدیریت دانش:    9
1-8) قلمرو تحقیق    11
فصل دوم: ادبیات تحقیق
2-1- بخش اول: اثربخشی سازمانی    13
2-1-1)مفهوم اثربخشی    13
2-1-2)اهميّت اثربخشي سازمانی    14
2-1-3)تفاوت کارآئی و اثربخشی    15
2-1-4)شاخص های اثربخشی و کارآئی    16
2-1-5)عوامل مؤثر در اثربخشی سازمانی    17
2-1-6)استراتژی های افزایش اثربخشی سازمانی    19
2-1-7)سازمانهای اثر بخش در شرایط عدم اطمینان محیطی    20
2-1-8)ساختار و اثربخشی سازمانی    22
2-1-9)ملاک های ارزیابی اثربخشی سازمانی    23
2-1-10)چرخه حیات سازمان و مُدل های اثربخشی سازمانی    24
2-1-11)مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی    26
2-2- بخش دوم: مدیریت دانش    26
2-2-1) دانش ومدیریت دانش    26
2-2-2) مفهوم داده ، اطلاعات و دانش    27
2-2-3) سازمان های دانش بنیان    29
2-2-4) ویژگی های عملی دانش    32
2-2-5)تعاریف مختلف از مدیریت دانش    34
2-2-6) علل پیدایش پدیده مدیریت دانش:    35
2-2-7) فرایند تبدیل دانش :    36
2-2-8) فرآیندهای مدیریت دانش :    38
2-2-9) اهداف مدیریت دانش :    39
2-2-10) زیر ساختهای لازم جهت تحقق مدیریت دانش:    40
2-3- بخش سوم: آموزش و توسعه    40
2-3-1) مقدمه    40
2-3-2) تعیین نیازهای آموزشی    41
2-3-3) نظریات یادگیری و آموزش    45
2-3-4) سبکهای یادگیری    47
2-3-5) آموزش ضمن خدمت    49
2-3-6) الگوی جامع آموزش    50
2-3-7) مزایای آموزش    51
2-3-8) کارکردهای آموزش    52
2-3-9) ارزیابی اثربخشی دوره های آموزشی    53
2-3-10)دلایل عدم اثربخشی دوره های آموزشی در سازمان های ایرانی    55
2-4- بخش چهارم: پیشینه تحقیق    56
2-4-1- تحقیقات داخلی:    56
2-4-2- تحقیقات خارجی:    56
فصل سوم:روش اجرای تحقیق
3-1) مقدمه    60
3-2) روش تحقیق    60
3-3) جامعه و نمونه ی آماری    60
3-4) روش ها و ابزار جمع آوری اطلاعات    62
3-5) روایی و پایایی ابزار اندازه گیری    62
3-5-1) روایی    62
3-5-2) پایایی    63
3-6) روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها    63
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها
4-1) مقدمه    66
4-2) توصیف متغیرهای تحقیق    67
4-3) بررسی نرمال بودن متغیرهای تحقیق    71
4-4) بررسی مدل تحقیق    71
4-4-1) بررسی مدل اندازه گیری تحقیق    72
4-5) آزمون فرضیه های تحقیق    80
4-6) بررسی تاثیر ابعاد فرایند مدیریت دانش رابطه آموزش مهارت و اثربخشی سازمانی    82
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1) مقدمه    85
5-2) نتایج آمار توصیفی    85
5-3) نتایج آمار استنباطی    88
5-4) بحث و نتیجه گیری و مقایسه نتایج تحقیق حاضر با تحقیقات مشابه:    88
5-5) پیشنهادات براساس فرضیه های تحقیق    89
5-6)پیشنهاد برای تحقیقات آتی    91
5-7)محدودیت های تحقیق حاضر    91
منابع و مآخذ    92
ضمائم    100




پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: تحقیق بررسی آموزش و اثربخشی سازمانی در شرکت های تولیدی با توجه به نقش تعدیل گر فرایند مدیریت دانش پایان نامه اثربخشی سازمانی پروژه اثربخشی سازمانی در شرکتهای تولیدی پایان نامه مدیریت دانش پروژه رابطه اثربخشی سازمانی و مدیریت دانش در شرکتها پروژه

مطالب مرتبط

تحقیق بررسی آموزش و اثربخشی سازمانی در شرکت های تولیدی با توجه به نقش تعدیل گر فرایند مدیریت دانش


مبانی نظری و پیشینه پژوهش ابعاد سرشت و منش در شخصیت (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سيستم مديريت ارتباط با مشتري(بازاریابی رابطه ای) (فصل دوم پایان نامه)

دانلود پرسشنامه شكست هاي شناختي شغلي

طرح توجیهی و کارآفرینی تولید جوراب زنانه

مبانی نظری و پیشینه پژوهش گردشگری و جهانگردی (فصل 2)

دانلود پاورپوینت ضوابط و استانداردهاي مجتمع مسکونی (طرح معماری 5 )

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف نوآوری،خلاقیت و فناوری اطلاعات در بانکها (فصل 2)

ادبیات نظری تحقیق و پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی و توانمندسازی روانشناختی(فصل 2)

فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم سرمایه اجتماعی و کیفیت زندگی

هزينه يابي كيفيت در پروژه ها